Iværksætteren Martin Thorborg blev kendt som manden, der grundlagde internetportalen Jubii – en populær søgemaskine til internettet, før Google så dagens lys.
Nu viser den stenrige Martin Thorborg, der er direktør for regnskabsfirmaet Dinero, andre sider af sig selv.
Martin Thorborg lægger et foto op på Facebook af sig selv og sin muslimske medarbejder, Sana Abbas, der kommer fra Pakistan.
Sana Abbas har været ansat som online-bogholder i Martin Thorborgs firma i cirka seks år. Den tørklædeklædte kvinde opretholder den muslimske kultur i Danmark, og hun er forlovet med en arabisk indvandrer fra Libanon.
Den shariaklædte medarbejder antænder straks en Facebookdebat om lovreligionen islams indflydelse i offentligheden – samt på de danske arbejdspladser.
Den administrerende direktør, Martin Thorborg, angriber omgående alle islamkritikere i kommentarsporet, og Thorborg lovpriser sin tørklædeklædte pakistanske medarbejder:
“Hun (den muslimske kvinde, red.) er en af mine absolut mest cool og dygtige medarbejdere,” skriver Martin Thorborg og erklærer, at en islamkritiker i kommentarsporet på Facebook “med al sandsynlighed ikke når hende til sokkeholderne”.
Martin Thorborg ophøjer en muslimsk medarbejder og begår samtidig karaktermord på sine islamkritiske debatmodstandere.
En kunde i Martin Thorborgs regnskabsfirma erklærer, at han agter at opsige samarbejdet med virksomheden, fordi Thorborg åbenlyst reklamerer og ophøjer den kvindefornedrende religion islam.
“Så skifter jeg så regnskabsprogram dags dato,” erklærer kunden. Han får prompte et nedladende svar fra Martin Thorborg:
“Jamen så farvel og tak da,” fnyser Martin Thorborg.
Bundlinjen er, at Martin Thorborg hellere vil forsvare islam – end beholde de betalende kunder, der finansierer firmaejerens overklasseliv i det såkaldte ‘whiskybælte’ nord for København.
Martin Thorborg får straks opbakning fra den muslimske kvinde, Natasha Al-Hariri, der er direktør for ungdomsafdelingen i Dansk Flygtningehjælp. Natasha Al-Hariri er født i Libanon, og hun viser sig ikke uden islamisk tørklæde.
“Hej Martin (Martin Thorborg, red.) og Sana (Sana Abbas, red.) I ligner et stærkt makkerpar! “ jubler muslimske Natasha Al-Hariri, der elsker, at islam fylder mere og mere i danske firmaer.
Svaret fra den multikulturelle erhvervsprofet lader ikke vente på sig:
“Natasha Al-Hariri, det er vi!” svarer Martin Thorborg.
Martin Thorborg er billedet på en gennemgående tendens i det danske erhvervsliv. Her omfavner virksomheder masseindvandringen og de åbne grænser, fordi de regner med, at de mange migranter udgør en billig arbejdsstyrke i fremtiden, der kan hjælpe med at skabe profit på bundlinjerne.
Samtidig er virksomhedslederne ligeglade med islamisk dominanskultur, ghettokriminalitet og religiøse kulturkrav i Danmark. Integrationsproblemerne er afgrundsdybe, og danskerne betaler hvert år en milliardregning for den kuldsejlede ikke-vestlige indvandring.
Den muslimske migration fra Stormellemøsten og Afrika – og de medfølgende problemer – bekymrer ikke stenrige firmaejere som Martin Thorborg – her tæller kun pengene på kontoen.
51-årige Martin Thorborg er, ligesom mange andre erhvervsspidser, flygtet fra alt, der minder om multikultur og islam i sit privatliv.
Martin Thorborg bor på Strandvejen i Nordsjælland, hvor Danmarks absolut rigeste mennesker bor. Den kendte iværksætter har købt et palæ, der har en fænomenal havudsigt over Øresund. Den store pragtvilla har tidligere været ejet af fodboldmillionæren Brian Laudrup.
Her kan Martin Thorborg være i fred for muslimske indvandrerbander og de betændte ghettoområder.
Den absolutte elite i Danmark omfavner islam og masseindvandringen, hvis det kan fylde deres lommer. Den jævne dansker må så døje med gadevolden og regningen for de sociale ydelser, der tilflyder indvandrermiljøet.
Hvis udviklingen skal vendes. Så skal kunderne vende ryggen til islamofile firmaejere som Martin Thorborg, der undergraver danske værdier i selvberigelsens navn.